warna free counters

By: Chik Att

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 30-Dec-2010 11:06 Email | Share | | Bookmark
BUBUR ASYURA

 
 
 
View all 5 photos...
Bubur Asyura ni buat minggu lepas . Kat sini CA tak letak resepinya . Kalau nak resepinya boleh klik sini http://atleena.blogspot.com/2010/12/bubur-asyura.html


Baru letak ....

Dah mula memekat .

Semakin pekat ..

Dah ..... meghelit ..... boleh angkat

Dah masuk bekas .... dan boleh di bedallll


Thursday, 23-Dec-2010 12:38 Email | Share | | Bookmark
Kek Aising

 
 
 
Ni kira entry sapu habuk. Lama CA tak ke udara. Bukannya apa..... kadang-kadang CA ralit ... kat blog. Kat sana selalu CA update . Update blog ni lebih cepat .... guna window live aja.
Kalau kengkawan rajin , boleh la jenguk CA di sana .. http://atleena.blogspot.com
Tapi FP ni CA tak lupa ..... ramai kenkawan di sini ... kerana di sini lah CA mulakan aktiviti internet ni ...
Apa pun CA tetap akan update .... lambat atau cepat ....

K.... kek aising ni CA buat la baru-baru ni . Heehehe lawak plak . Mana taknya , saja suka2 buat. Jadi plak tu buat aising. Tapi tak lah pandai mendeko mcm orang lain. CA main selepuk ja aising tu .... tenyeh sikit .... tabur coklat rise ....




Aising yang dah siap diputar
campurannya 50gm kremwell + 50gm shortening + gula aising sikit ... agak-agak manis .


Kek yang dah diselepukkan dengan aising.


Tadaaa... inilah ghopanya ......


Wednesday, 17-Nov-2010 00:31 Email | Share | | Bookmark
SALAM AIDUL ADHA

Selamat Hari Raya Aidul Adha buat semua sahabat-sahabat yang masih sudi berkunjung ke sini.
Jemputlah mengambil kad raya dari CA ni ....


Sunday, 14-Nov-2010 13:55 Email | Share | | Bookmark
HARI TERBUKA PANGKALAN TUDM , BUTTERWORTH

 
 
 
View all 12 photos...
Ini sebahagaian pic sepanjang Hari terbuka TUDM Butterworth .... tak banyak gambar.....baba yang ambik ....
Siapa yang datang , berpeluanglah ak merasa naik heli .... jet kaa.....
Sukhoi pun turun hari tu .....






Monday, 8-Nov-2010 05:28 Email | Share | | Bookmark
BANJIR DI KEDAH

 
 
 
View all 12 photos...
Banjir teruk melanda Kedah last sekali pada tahun 2005. Pic ni adik CA yang ambil.....


Cha Ya Nun Aliff ..... macam ni punya ghopa pun... depa tetap meniaga ...

Anak-anak ...... memang yang selalu teruja .....

Beli pisang........

Pakat jala ikan ....



[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net