warna free counters

By: Chik Att

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Sunday, 6-Sep-2009 15:16 Email | Share | | Bookmark
KENANGAN........

Lama juga tak mejenguk ke sini. Entah sibuk apa tah.... Malam ni terajin skit .Updatekan gambar lama Ashraff bersama bik Yem. Itupun sebab teringatkat dia.



Quote:
Bik Yem adalah pembantuku yang telah 4 tahun bersama kami. Dia menamatkan kontrak dengan kami dan pulang ke Indonesia pada 29 Mac yang lalu. Tempatnya digantikan oleh Bik Ju dari Acheh. Semalam aku sempat bercerita dengannya di telefon ..... menangis dia di kejauhan....rindukan Ashraff .katanya. Ashraff membesar ditangannya. Dari berusia sehari sehinggalah dia kembali ke tanahairnya. Aku sendiripun rindukannya. Rindukan celotehnya , masakannya...dan segala kebaikannya.Walaupun pepatah kata .... YANG PATAH KAN TUMBUH , YANG HILANGKAN BERGANTI ...tapi yang ganti takkan sama yang telah pergi......




Tuesday, 1-Sep-2009 01:58 Email | Share | | Bookmark
SALAM MERDEKA......



Salam Merdeka....... dah seminggu tak menjenguk ke sini sebabnya ....... balik menjenguk kedua-dua orang tua di kampung. Puasa dan cuti sekolah ......sama masanya . Apa lagi...... kita balik kampung.... Lagi pun ....... banyak hal nak diselesaikan dalam bulan Ramadan ni. Mengenangkan umur pun semakin meningkat ........ buat lah apa yang patut.......Apa pun SALAM MERDEKA buat semua rakan-rakan FP.

Quote:
pic ..... yang aku snap pakai camera cap ayam ni..... berjaya mendapat tempat pertama Pertandingan Fotografi Hari Kemerdekaan 2008 Sekolah-sekolah Pulau Pinang. Macam tak percaya plak.


Thursday, 20-Aug-2009 05:07 Email | Share | | Bookmark
Selamat Menyambut Ramadan...

muka poyoooo je. muka orang posa dan tak mandi.... ashammmmm
Kami sekeluarga mengucapkan "SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN ALMUBARAK" kepada semua warga dan rakan Fotopages. Semoga kehadiran Ramadan ini membawa keberkatan kepada kita semua .... jua moga Allah menyambut doa-doa dan harapan-harapan kita yang mohon selama ini . Juga sama-sama kita berdoa kita semua diberi kesihatan yang baik , dipanjangkan usia dan berkesempatan menyambut kedatangan Ramadan lagi tahun depan.Semoga wabak penyakit yang sedang melanda dunia dan negara kita ini dapat ditangani segera. Hanya Redha Allah sahaja yang menentukan janji hidup dan mati kita.Gunakanlah peluang di bulan yang penuh keberkatan ini berbuat kebaikan dan beribadat (pesanan untuk diri sendiri juga .... sebab selalu leka......)



Quote:
Terkenang tahun lepas.... menyambut ramadan pertama di atas Singapore Airline..... Bersahur di ruang udara India dan berbuka kat umah di Penang . Bertolak 31.8.2008 pukul 6.00 petang waktu jeddah dan selamat sampai di rumah pukul 7.00 petang 1.9.2008 waktu Malaysia.


Tuesday, 18-Aug-2009 02:15 Email | Share | | Bookmark
Air ..... ayor .... aiiiiii ....ayaqqq....

 




Monday, 17-Aug-2009 12:59 Email | Share | | Bookmark
Terima Kasih....

Ucapan terima kasih dari kami suami isteri kepada Pak Cik PI dan Pn. Mahani atas jemputan kenduri 15 Ogos lepas. Kami mohon maaf pada Pak Cik dan warga fotopages yang hadir kerana tak dapat berlama-lamaan di sana kerana kekangan masa dan panggilan tugas.Ucapan tahniah pada rakan-rakan fotopages yang datang dari jauh ...... walaupun selama ini hanya bertemu di alam siber , tetapi ikatan itu membawa kepada hubungan dan pertemuan yang lebih bererti. ....Semoga jalinan ukhwah yag sedia terjalin akan berterusan dan berpanjangan. Saya ingin sekali bertemu wajah dengan Haji Alias tuanpunya Badung Camp ( bagi saya orang yang berpengalaman dan berilmu)...... tapi tak bersua muka.... Pada wak yang saya nampak sungguh ceria ... ternyata .... Selat Tebrau tidak memisahkan kita. Pada yang lain rakan-rakan TKB dan rakan FP yang sempat di sapa dan tidak ....... moga ini bukan terakhir . Pada Pengantin Baru .... En Suffian dan Pn. Rina .... Selamat Pengantin Baru..... selamat melangkah ke alam baru......... Pada Pak Cik PI dan Mak Cik ...... terima kasih banyak-banyak....... tapi saya tak dapat rasa gulai rias pisanggggg....... sedeeeeiiiiiiii laaaa...... (melawak je ......)

...... Pak Chik ..... sorry ... cilok gambar dari FP pak cik joo.... tak ambik pic pun. Gerun tengok depa bawa kamera ....besaq-besaq.... belalai ....panjang-panjang . Kita punya .... cap ayam sabung jeeeee


[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net