warna free counters

By: Chik Att

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Aug-2009 14:34 Email | Share | | Bookmark
MOTOSIKAL & MOTOR

 
Motorsikal bawa motor ..... di satu pekan kecil di pedalaman Sumatera.Pengalaman masa ke Medan dan Sumatera Utara tahun lepas..Melihat betapa simplenya kehidupan yang jauh dari pembangunan dan kemodenan. Masa tu..... rasa insaf sesangat laaaa.... bertuahnya aku dilahirkan di Malaysia ........


Ini plak pic arif masa Nov 2006.



Friday, 7-Aug-2009 12:14 Email | Share | | Bookmark
Melawat Kawasan .......

 
Mengisi masa lapang ....... kami ronda-ronda tengok padi. Padi dah banyak ambik. Mesin padi ada di sana , di sinun .....di merata-rata...... Kalau dok KL emmmmmm jangan harap leerrrr.... nak tengok pemandangan cam ni....... hati serabut .... bleh tenang. Sambil-sambil tu usharrr.... mana tempat banyak ikan...... Cik abe bleh tebar jala. Save blanja..... Zaman-zaman meleset ni , cari makan pun kena guna alternatif. Tapi tak ler sampai nak bukan restoran ikan haruan macam saranan Pak Chik PI....Tapi tengok sungai semua dah kering.....Tak do lerr rezeki.


Aisyah pula dah 8 bulan. Dah boleh menyulur...... Masa cepat betul berlalu .... Rasa baru saja bersalin ..... rasa ngeri .....seram bulu roma .... bulu tengkok .....pun dok terasa lagi .... masa diaorang tolak masuk operation teater......Dok nampak lagi Dr.....(apa tah nama ..lupa) pakar bius .... suruh tarik nafas ...... sebelum dicekupnya benda kat hidung tu ....... sedar2 dah ada atas katil..... Cuma sakitnya tak seteruk masa Ashraff...... Hari pertama dah bleh bangun...




Sunday, 2-Aug-2009 06:00 Email | Share | | Bookmark
Incidennnnn........

Kejadian ni berlaku petang jumaat lalu. Superman tak ada sijil .......terbang .....silap landing.Kena jahit 4 jarum......


Friday, 31-Jul-2009 12:53 Email | Share | | Bookmark
Kek Cekelat ......

Tertunailah hasrat Ariff & Ashraff nak makan Kek Coklat



Wednesday, 29-Jul-2009 11:36 Email | Share | | Bookmark
The story of Land

 
 
 
View all 6 photos...
Minggu lepas balik kg........ tengok tanah . Dah tolak ....bersih.... Kalau tidak hutan. Kesian dekat orang sekeliling. Mengganggu pemandangan mata. Dah bersih ni...... dok pikiaq nak buat apa lah plak. Masih dok pikiaq sampai hari ni??????...... Tah tah sekali lagi pi tengok naik hutan balik.



[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net