warna free counters

By: Chik Att

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Monday, 14-Dec-2009 15:57 Email | Share | | Bookmark
Aisyah Menjelang 1 Tahun

Cepatnya masa berlalu ..... Aisyah pun dah hampir berusia 1 tahun. Sekarang ni dan boleh meniti ..... Tempat yang paling disukai ialah bilik air..... Memprotes pun dah pandai ...



Sunday, 13-Dec-2009 12:45 Email | Share | | Bookmark
PERKAHWINAN LINA ......

Ini adalah sebahagian pic yang sempat ditembak pada hari perkahwinan anak saudara Fadzlina dengan pasangannya. Apa pun , SELAMAT PENGANTIN BARU LINA & SUAMI (lupa nama)





Monday, 9-Nov-2009 14:03 Email | Share | | Bookmark
Cuaca ...... musim hujan sudah datang .........

Ni kiranya masuk mai sapu sawang.... bawa dengan mop sekali . Bukan sawang ... habuk... tah tah tikus mati pun ada ha.. ha.. ha.. ha......
Biasalah bila dah penghujung tahun ni tentunya banyak kerja yang nak di selesaikan. Tambahan pulak warga guru cabuk macam kami ni .... semua nak buat .... Periksa , mark kertas periksa , check stok , streming kelas ...dan macam2 kerja dan karenah yang tak berkaitan dengan kerja cikgu pun kena buat. Masa ni terpikiaq la ..... kalaulah aku jadi surirumah .... oiiihhhhhhhh kan best .... bleh goyang kaki. Bleh goyang kaki ka?... Tolong jawab sat ...... Cik suami2 tu nak ambik hp atas meja pun suruh bini ..... tu tak kira masuk bilik ayaq lagi... kain tola memanjang lupa..... panggil bini gak..... Gamaknya bleh goyang kaki dak ..hahhh ?????? jawab2 jangan tak jawab.... (aku dah start merapu dah.... lebih baik berenti......kalau org yang baca penin, aku lagi penin)

Gambaq di bawah ni ..... suasana depan umah semasa belum turun hujan. La ni kan musim hujan. Tambahan pulak kami yang duduk tepi laut ni...... uihhhh angin bapak2 sepoi dah ..... ..
Dah tak torah (paham ka) duduk ..... ambik la gambaq budak2 ni ........



Wednesday, 28-Oct-2009 06:28 Email | Share | | Bookmark
KISAH DI SATU PETANG






Thursday, 22-Oct-2009 03:48 Email | Share | | Bookmark
Entri...... Buang sawang ...

Gambaq masa ronda-ronda kat Jeti Batu Kawan..... Jeti ke Pulau Aman. Kiranya entri menyapu sawang kat FP ni....... Lepas sodok sawang .... minggu depan plak kita masuk sapu no.....


Inilah plak gambaq lama ........ setelah hampir 20 thn terpisah... Kami dipertemukan semula melalui Pesbuk. Maaaacihhhh bebanyak lah pada sapa yang reka pesbuk niiii..... dapat juga kami bertemu di udara (mcm di radio lak) ... kerana masing-masing berada jauh.... ada yang di luar negara , ada di Sabah dan di merata tempat di Malaysia ni. ....... dan ini menaikkan balik semangatku ..... (daya saing yang sihat ) ramai dah hebat2 , belajaq tinggi2. ..... dan ramai gak yang selalu loyar buruk tu dah jadi loyar betul............. lepas ni senanglah aku .... dapat khidmat preeeee..... Dapat ambik ubat preee....... Maaa aciiihh peeesbukkkk ....



[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net