Want your
own Fotopage?








 
warna free counters

By: Chik Att

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 23-Dec-2010 12:38 Email | Share | Bookmark
Kek Aising

 
 
 
Ni kira entry sapu habuk. Lama CA tak ke udara. Bukannya apa..... kadang-kadang CA ralit ... kat blog. Kat sana selalu CA update . Update blog ni lebih cepat .... guna window live aja.
Kalau kengkawan rajin , boleh la jenguk CA di sana .. http://atleena.blogspot.com
Tapi FP ni CA tak lupa ..... ramai kenkawan di sini ... kerana di sini lah CA mulakan aktiviti internet ni ...
Apa pun CA tetap akan update .... lambat atau cepat ....

K.... kek aising ni CA buat la baru-baru ni . Heehehe lawak plak . Mana taknya , saja suka2 buat. Jadi plak tu buat aising. Tapi tak lah pandai mendeko mcm orang lain. CA main selepuk ja aising tu .... tenyeh sikit .... tabur coklat rise ....




Aising yang dah siap diputar
campurannya 50gm kremwell + 50gm shortening + gula aising sikit ... agak-agak manis .


Kek yang dah diselepukkan dengan aising.


Tadaaa... inilah ghopanya ......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net